tisdag 7 oktober 2008

Oslo!

Nu är vi hemma igen efter en riktig hyvens helg i Oslo!
Vi har hunnit med massa brädspelsspelande, en del flyttpyssel (åt Johan och Åse), besök i en fantastisk park, bowling, fika, shopping och en hel del "bara-varande". Jättetrevligt, även om 14 timmar i bil under en fredag-måndag är lite i mesta laget. Så idag gick jag hem från skolan för jag inte orkade vara kvar, kände lite varningssignaler att det var dags att ta det riktigt lugnt helt enkelt.

Är ganska hösttrött, det är lite konstigt att jag under min favoritårstid alltid är som tröttast och har mest depptendenser... men så kan det vara. Ska försöka ta mig i kragen och börja träna lite när allt inför Mickes 30-årsfirande är över, just nu behövs all extra tid till fix inför det.

Vi köpte ett gäng panelgardiner i Oslo som vi kanske hinner sätta upp ikväll :-) Det känns bra! De hade erbjudande om att ta två paket med två längder i varje och bara betala för det dyrare, så vi kom därifrån med fyra röda och fyra svarta bomullspanellängder som åker upp så snart svärmor kommer hem efter en tripp till Linköping och (bland annat) IKEA där hon köpt panelslädar så vi kan hänga upp dem. Det kommer att bli så fint!

Nej nu måste jag dricka lite vatten och hitta på något skojigare än att sitta vid datorn.
Häpp å hej.

Inga kommentarer: