lördag 8 november 2008

Ibland är det bättre

Vi var lite dumma och tog ett lån, eftersom DVD-n här hemma hade gått sönder... inte bra. Men då fanns det lite pengar över, så jag har handlat ett par skitsnygga högklackade skor och en tunika. Dessutom 7 hg te (chaitet var slut), en sminkapplikatorsvamp och vi köpte en kombinerad video och inspelningsbar DVD. Nu vet jag att det finns pengar för mig att klippa mig, köpa en grön tunika om jag hittar en och till WoW-expansionen som kommer om en vecka...

Ätandet och tränandet har gått sådär. Vi har lyckats äta rätt bra de flesta dagarna, men det har blivit lite godis också. Och pepparkakor. Men det är bara första veckan, lite mjukstart får man väl räkna med. Idag ska vi hälsa på Lollo, hon bor tre kilometers promenad från busshållplatsen så vi får röra på oss lite i alla fall.

Nu ska jag dricka upp mitt frukostte och gå och diska och städa tills imorgon när svärföräldrarna kommer på fars-dag-middag.

Inga kommentarer: