onsdag 5 november 2008

Shoppa shoppa shoppa

Det är inte ofta det här händer, men jag vill verkligen shoppa. Jag vill ha ett par svarta högklackade skor (var man nu hittar såna i storlek 34), gärna matta med rundad tå och bred klack eftersom jag inte brukar ha hägklackat. Jag vill ha en schysst oliv- eller mossgrön tunika som döljer det som borde döljas. Jag vill ha nagellack som inte skavs bort så fort man tittar på det. Jag vill klippa mig. Jag vill köpa Torchwood på DVD. 

Gah.

Jag ska försöka ta en tur till Motala och se om jag hittar något betalbart. Det är lite svårt när man behöver ovanligt stora storlekar i kläder och ovanligt små storlekar i skor.

Sedan helgen har vi försökt äta 5 gånger om dagen, för att se om det hjälper oss att gå ner i vikt. Vi har klarat det de flesta av dagarna, men jag känner mig lite konstig - jag känner att magen är full mest hela tiden men kan ändå känna att magen skriker av hunger. Å andra sidan behöver jag inte särskilt mycket för att skrikandet ska gå över. Förhoppningsvis jämnar allt ut sig snart....

Nu ska jag äta något litet och se på True Blood. Välkommen åter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kram på dig o micke!!!!!! saknar er!

Lillduff sa...

*kramas tillbaka* Saknar dig också!