fredag 5 december 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Lisen!

Reglerna är:
Publicera reglerna på din blogg.
Svara på de sex 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:

(Jag tittar inte särskilt mycket på TV, så mest är det serier som jag ser på DVD. Utan inbördes ordning.)

  1. True Blood
  2. Heroes
  3. Bones 
  4. House
  5. Torchwood 
  6. Doctor Who
  7. Buffy 
  8. Inredningsprogram

8 saker jag gjorde igår:

  1. Tog en långpromenad 
  2. Diskade
  3. Tvättade
  4. Lagade lite mat
  5. Blekte och färgade om ögonbrynen
  6. Handlade på systemet
  7. Handlade på Konsum
  8. Bad Micke at förlåta mig för att jag hade varit dum

8 saker jag ser fram emot:

  1. När Ludde och Jossan kommer
  2. Att göra smaskigt julgodis i morgon
  3. Träffa en gammal vän på söndag 
  4. Klä upp mig och sminka mig fint i helgen
  5. Träffa en ännu äldre vän på måndag
  6. Träffa mamma och pappa i veckan
  7. Julen
  8. Nyår som kommer att firas här hemma med goda vänner

8 favoritrestauranger:

Nja alltså det vet jag inte om jag har några... China Malaysia i Linköping är rätt trevlig...

8 saker på min önskelista:

  1. Allt gott åt alla jag känner och älskar
  2. Att Micke ska få ett jobb
  3. Att ekonomin ska lösa sig för oss 
  4. Att ekonomi, sjukskrivning och oro för det ska ordna sig för min mamma
  5. Schyssta tyger och tid att sy fina saker av dem
  6. Mer kontakt med älskade vänner
  7. En liten bebis
  8. Att få ordning på mat, sömn och motion

8 personer jag utmanar:

Tyvärr tror jag de flesta jag känner som bloggar redan har utmanats... Så den som läser detta och inte har blivit utmanad, känn dig utmanad!

Inga kommentarer: