onsdag 24 september 2008

Så går det...

Hm. Eftersom jag hade petat på hudförändringen jag var och skulle undersöka idag gick det inte att undersöka den. Måste vänta tills den har läkt ordentligt. Läkaren var dock säker på att det inte var något farligt, men hon hade räknat med att ta bort den i alla fall fast eftersom den var skadad och hade en blodsutgjutning under huden som en krans runt ville hon inte göra det idag av rädsla för att ta bort mer än nödvändigt.

Är fortfarande sjuk, men jag har lite svårt för att gå och lägga mig och vila. Jag är så van vid att jag inte får sova på dagen eftersom jag får jättesvårt att somna på kvällen då, och det sitter liksom i även när jag är sjuk och kanske behöver sova extra för att bli frisk snabbare. Så nu sitter jag ibland vid datorn och ibland vid TV:n och är trött, ganska oengagerad och väldigt uttråkad.

Jag vill bli frisk.

Inga kommentarer: