fredag 5 september 2008

Tröttis

Lite lagom pömsig ikväll. Jag vaknade redan kl 8 i morse, inte så vanligt på en ledig dag. Vi har haft självstudier igår och idag, men det har blivit mestadels ledigt. Jag gjorde färdigt uppgifterna på en timme... Sedan har jag suttit och spelat Spore, som är skitkul, och ikväll var vi hos Johan och Åse och tittade på Wallace & Gromit - the curse of the were rabbit. Den var helt fantastiskt söt! Dock blev det en halv pizza och ett par hekto godis, så nu är jag ganska övermätt.

I morgon är det medeltidsmarknad i Skänninge, lutar åt att jag och Micke åker dit en sväng. Det känns som om det kan bli trevligt.

Nej, lite Bones och ett stort glas vatten kanske, och sedan spikmatta och sömn. Jepp, det känns som en bra plan.

1 kommentar:

Anonym sa...

kram på dig min favvo-hjördis!!